SUMMER BODY

popraw zdrowie i figurę

Czy chciałabyś się pozbyć tkanki tłuszczowej z ud, pleców czy brzucha i ujędrnić sylwetkę? Masz wrażenie, że treningi, które robiłaś do tej pory były nieskuteczne lub tak wyczerpujące, że nie miałaś już po nich na nic siły? Chciałabyś spalić tkankę tłuszczową z brzucha, ale nie widzisz efektów pomimo częstych ćwiczeń właśnie na tę partię? Jesteś wiecznie zestresowana i brakuje Ci energii? A może zwyczajnie chcesz coś zrobić dla siebie, zadbać o zdrowie i sylwetkę przy okazji świetnie się bawiąc?

Wiele kobiet przychodzi do mnie po poradę jakie treningi wybrać z miliona ogólnodostępnych (na przykład na Youtubie). Samo odszukanie treningu, a następnie wybranie odpowiedniego na dany dzień zajmowało im bardzo dużo czasu (bywało, że więcej niż zrobienie samego zestawu ćwiczeń).

Możliwe, że jesteś jedną z osób, które które nie chcą lub nie mogą skorzystać z profesjonalnej opieki trenera personalnego. Jednocześnie wciąż chciałabyś być pod jego opieką i czerpać korzyści z jego wiedzy.
Możliwe, że zwyczajnie nie lubisz i nie chcesz chodzić na siłownię, a mimo to chciałabyś EFEKTYWNIE ćwiczyć w domu z niewielką ilością drobnego i łatwo dostępnego sprzętu treningowego.

Największa część kobiet deklaruje, że naprawdę nie ma czasu na ćwiczenia! Trening na siłowni 2x w tygodniu? Przecież to minimum 4 godziny czasu wprost wyrwanego z kalendarza (2 godziny treningu plus czas poświęcony na dojazd). To właśnie dla takich kobiet tworzę moje programy treningowe!

Każdy z treningów trwa nie więcej niż 20 minut! Zapewniam, że nie będziesz się nudzić, bo stanęłam na moich długich rzęsach, aby pozytywnie Cię zaskoczyć ciekawymi ćwiczeniami! Koniecznie kliknij w filmik u góry i zobacz co Cię czeka!

Kup SUMMER BODY

217,00 

Brak w magazynie

Program składa się z:

  • Z 8 treningów różnego typu z których każdy trwa 22 – 15 minut, ułożonych w przemyślany 8 tygodniowy plan, w którym ćwiczymy 4 razy w tygodniu,
  • Plan treningowy jest rozpisany na 8 tygodni, ale otrzymasz go na 10,
  • W programie SUMMER BODY koncentrujemy się na poprawie wrażliwości insulinowej, spalaniu tkanki tłuszczowej z brzucha (oczywiście nie tylko), a także ujędrnianiu i modelowaniu sylwetki,
  • program SUMMER BODY, zbudowany jest z 2 nowych treningów, pozostałe zaimplementowane są z programów Perfect SHAPE, Express SHAPE i FATBURNER,
  • program skonstruuowany jest w następującym systemie ćwiczeń: poniedziałek: góra ciała + CORE, wtorek: dół ciała + CORE, czwartek: plecy i brzuch, piątek: głównie dolna część ciała + CORE. 95% ćwiczeń nie zawiera podskoków,
  • Krótkiej sesji ćwiczeń rozciągających dołączonej do każdego treningu.
  • Osobnej rozgrzewki.

 

Potrzebny sprzęt

  • mata do ćwiczeń
    Kup
  • gumy mini band (żółta)
    Kup
  • gumy mini band (zielona)
    Kup
  • para lekkich hantli (używam 2x2kg)
  • guma power band (żółta)
    Kup
  • guma power band (czerwona)
    Kup
  • slidery (szmatki)
    Kup
  • krzesło (opcjonalnie)
  • butelka wody (opcjonalnie, możesz wykorzystać hantle)
  • dostęp do internetu
mata do ćwiczeń
gumy mini band (żółta)
gumy mini band (zielona)
para lekkich hantli (używam 2x2kg)
guma power band (żółta)
guma power band (czerwona)
slidery (szmatki)
krzesło (opcjonalnie)
butelka wody (opcjonalnie, możesz wykorzystać hantle)
dostęp do internetu

Dla kogo jest kurs

Masz insulinooporność, cukrzycę, słabą odporność, żyjesz w ciągłym stresie, napięciu?
Odchudzasz się i bardzo opornie Ci to idzie?
Często zatrzymuje Ci się woda w organizmie?
Tkanka tłuszczowa odkłada się głównie na brzuchu lub jest to partia ciała z której nijak nie możesz się jej pozbyć?

W programie SUMMER BODY wykorzystując zaproponowane przeze mnie ćwiczenia oraz wskazówki dotyczące zdrowego stylu życia poprawisz swoją wrażliwość insulinową.
Osoby ze znakomitą wrażliwością insulinową łatwiej spalają tkankę tłuszczową, gromadzą mniej wody w organizmie i łatwiej budują mięśnie (ujędrniają ciało). Osoby z pogorszoną wrażliwością insulinową bardzo często walczą z oponką na brzuchu, co przypomina walkę z wiatrakami. Stosują dużo treningu kardio (np. bieganie) niewiele jedzą, a efekty są odwrotnie proporcjonalne do włożonego w to wysiłku. To wszystko jest bardzo demotywujące.

Program SUMMER BODY stworzyłam dla osób, które chciałyby poprawić figurę i jednocześnie zadbać o zdrowie. Jedno z drugim jest bardzo silnie powiązane i zawsze kiedy poprawisz swoje zdrowie, figura na tym na pewno skorzysta!

Zapraszam Cię, aby razem ze mną w wakacje zadbać o zdrowie i figurę. Lato to wprost wymarzona pora roku, aby to zrobić!

Czy muszę być wysportowana aby wziąć udział w programie?

Program ten nie jest programem dla osób początkujących, ale nie musisz też być wyczynową fitnesską. Większość zaawansowanych ćwiczeń ma swoje łatwiejsze odpowiedniki, które pojawiają się równolegle w górnych rogach ekranu. Zobacz przykładowy trening, który dla Ciebie udostępniłam (na samej górze strony) aby przekonać się na czym to polega.

Jakie hantle będą potrzebne w programie Summer Body?

W programie Summer Body używam pary lekkich hantli (2x2kg). Jeśli masz dylemat czy wybrać odrobinę lżejszy czy cięższy hantel to weź cięższy. Twoja siła będzie rosła z treningu na trening i z większym obciążeniem będziesz mogła dłużej progresować (rozwijać się). Wydaje mi się, że nie ma sensu używać obciążenia mniejszego niż 1,5 kg.

Jakie gumy będą potrzebne w programie Summer Body?

W programie Summer Body korzystam z gum mini band o lekkim i średnim oporze. Opór gum mini band to odpowiednio: guma żółta: 0,5 mm i zielona 0,7mm. Dodatkowo potrzebne będa gumy power band (używam żółtej o oporze 1,8-5,4 kg oraz czerwonej o oporze odpowiednio 6-15 kg.Jeśli dopiero rozpoczynasz treningi z gumami to możesz pozostać przy gumach o mniejszym oporze. Moje gumy pochodzą ze sklepu Forceband.pl i z kodem: napedzamydozmiany masz na nie 10% zniżki.

Na jak długi okres otrzymuję dostęp do programu Summer Body?

Program Summer Body jest rozpisany jest na 8 tygodni, ale w okresie wakacyjnym udostępniony jest przez 10 tygodni od dnia zakupu.

Po co potrzebuję do ćwiczeń sliderów/szmatek i jakie mam kupić?

Szmatki (zwane bardziej profesjonalnie sliderami od slide – ślizgać) są świetnym narzędziem do mocnego zaangażowania przede wszystkim brzucha oraz CORE. Pozwalają naszemu ciału pracować w kilku płaszczyznach i stanowią ogromne wyzwanie dla naszych mięśni głębokich. Są doskonałym zamiennikiem podskoków, odciążają kolana i kręgosłup utrzymując jednocześnie intensywność treningu na wysokim poziomie. 

Sliderami mogą być zwykle szmatki, które używasz w domu do ścierania kurzu czy mycia podłogi. Ważne żeby dobrze ślizgały się po podłożu. Jeśli ćwiczysz na dywanie z powodzeniem możesz wykorzystać jednorazowe papierowe czy plastikowe talerzyki lub opakowania po płytach DVD.

Profesjonalne slidery kupisz w tym samym sklepie co gumy: www.forceband.pl. Dzięki nim uzyskasz poślizg na powierzchniach takich jak parkiet czy panele oraz dodatkowo na dywanie. Nie jest to duży koszt, a komfort ćwiczeń jest zdecydowanie lepszy.

Czy treningi odbywają się o określonej porze?

Treningi są już nagrane, więc można je odtwarzać o dowolnej porze dnia.

Czy w programie Summer Body występują podskoki?

Przygotowując ten program brałam pod uwagę upalne letnie dni, więc 95% wszystkich ćwiczeń nie zawiera podskoków.

Kup SUMMER BODY

217,00 

Brak w magazynie